VHS-återbruk

Som ni kanske märkt, är jag ganska bra på att starta en massa nya projekt. De flesta projekt startas innan det förra blivit klart, vilket gör att jag har en MASSA saker på gång samtidigt och allt emellanåt har jag något som blir klart :-)

Mitt senaste projekt går i återbrukets tecken.
Flertalet VHS-band låg upp på vinden och väntade på att antingen bli slängda, bortskänkta eller en gnutta inspiration. Det senare kom till mig först. Ett VHS-band innehåller ju massa meter "snöre" som man skulle kunna göra både det ena och det andra med.
Första försöket är virkning.
Får se om det blir som jag tänkt mig. Såhär ser det ut just nu.
Ganska hårt att virka med, det där snöret...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0