På bröllopsresa

Just nu är det inte direkt någon uppdatering här på bloggen. Orsaken är att jag och min man (sedan 2 veckor idag) är på bröllopsresa. Vi åker runt på Azorerna och njuter av härligt väder, fantastisk natur och mycket god mat. Här kan det inte klagas! Så snart vi kommer hem kommer det fler uppdateringar bland annat om en massa fina saker jag fyndat här. Så länge får ni lite bilder på naturen och det fantastiskt goda maten (flesta bilderna har jag i kameran och inte mobilen, där av det sparsamma utbudet i detta inlägg). Fisk- och skaldjursgrytan är något av det godaste jag någonsin ätit - helt underbart. Jag tänker njuta av semestern ett tag till... :-)


Kommentarer
Postat av: Pleu

Grattis till giftermålet och ha det riktigt skönt på resan! :)

Svar: Tack, tack. Vi njöt allt vad vi bara kunde. Vilket semesterparadis
Ann-Marie

2012-07-24 @ 00:36:06
URL: http://pleu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0