Man vet aldrig riktigt vad man får

Det är inte alltid helt givet vad man egentligen får. Just nu njuter jag och min man av tillvaron på Azorerna. Igår var vi på en restaurant, bar inte hungriga så vi beställde bara dricka. Han en latte och jag en stor kopp te. Jag fick en hel kanna te. Lycka! Idag var vi på samma ställe. Åt först middag. Efteråt beställer han en latte och jag te. Hade nu sett menyn och att de hade massa olika teer, så jag beställde te med citron. D fick ca samma kaffe som dagen innan. Jag fick en kopp varmvatten med två bitar citronskal i. Efter lite övervägande gick jag och frågade om jag kunde få lite te till mitt citronskal. Jag fick en tepåse med svart te, så i slutändan blev det bra. Dock något av en skillnad från dagen innan... Bilderna visar vad jag fick dag ett och dag två. Till samma pris, skall tilläggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0