Söndagsmys

Hemma hos oss är helgerna speciella. Då passar vi på att slappa lite extra och njuta av livet och varandra.
Lite extra speciella blir helgerna så klart eftersom att jag veckopendlar och vi inte ses på vardagarna (om vi inte räknar måndag innan 05.30, då vi båda är TRÖTTA, eller fredag efter 20.30, då jag är TRÖTT).
Söndag förmiddag är vår extra mysiga tid, då vi ligger och slappar i soffan.
Idag fick Leia lov att komma upp i mitt knä. Hon kom snabbt på att hon faktiskt kunde mysa inte bara med matte, men med husse OCKSÅ. Först låg hon med huvudet på mig och kroppen på D, sedan lyckades hon klämma sig ner på en helt obefintlig plats mellan oss. Små förnöjda läten hördes då och då från en av våra armhålor, typ :-)
Tur att hon är ganska smidig och endast väger 4kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0