Tävling!

Det är dags för en tävling!
Bloggen fyller snart tre år, så vad passar sig bättre än en tävling?

Tävlingen avslutas den 29 december kl 12.00, på bloggens 3års dag.
Två vinnare kommer dras och de två vinsterna (pocketfodral och tygpåse) kommer slumpas mellan de två vinnarna.

Så hur tävlar man?
För en lott i tävlingen: kommentera detta inlägg.
För två lotter i tävlingen: kommentera inlägget och bli följare av bloggen.
För tre lotter i tävlingen: kommentera inlägget, bli följare och länka till detta inlägg på er blogg, gärna med en av bilderna nedan.
Skriv i ert inlägg hur många lotter ni har.

Glöm inte att skriva någon form av kontaktuppgift, så att jag kan meddela vinnaren


Kommentarer
Postat av: Pleu

Jag vill vara med och tävla! Jag följer din blogg på bloglovin, räknas det som följare? Annars får jag väl nöja mig med en lott och hålla tummarna extra hårt!

Svar: Klart att det räknas! Två lotter till dig är noterade :-D
Ann-Marie

2012-12-19 @ 02:38:12
URL: http://pleu.blogg.se
Postat av: Ulla

Väldigt fina saker , tack för inspirationen

Svar: Tack! Vad kul att du gillar det
Ann-Marie

2012-12-19 @ 07:23:05
Postat av: Gunilla Lindkvist

Vad fint och bra, pocketboksfodralet är jättebra när man är ute och reser bla./mvh Gunilla

Svar: Precis, eller om man som jag ofta somnar med böckerna i handen. De blir inte alls lika fula om man råkar sova på dem ett tag när de ha pocketfodral på ;-)
Ann-Marie

2012-12-20 @ 07:29:53
Postat av: Yvonne Huldt

Gillar din blogg, har stickat ett par av torgvantarna.
Hoppas på tur i utlottningen.

Mvh Yvonne Huldt

Svar: Vad kul att höra. Hoppas mönstret fungerade bra och var lätt att följa
Ann-Marie

2012-12-28 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0