Riktigt bra service

Idag blev jag positivt överraskad och fick riktigt bra service! Jag var inne i MFF-shoppen i Malmö för att reklamera en slipsnål som gått sönder, vilket såklart inte var så bra. På morgonen för vårt bröllop fick älsklingen ett sett av mig med slipsnål, manschettknappar och en pin med aa MFF-emblemet på. Kan tyckas som en udda gåva denna dag, men hand hjärta är verkligen himmelsblått. Han hade på sin manschettknapparna på bröllopet och hans bestman (också han har ett himmelsblått hjärta) lånade slipsnålen. Snygga va de! På kvällen upptäckte vi att slipsnålen gått i två delar, en slipsnål och ett emblem... Okul! Idag gick jag och reklamerade detta. Kvittot kunde jag inte hitta. Jag var inne i affären mindre än en minut och kom ut med en ny slipsnål till älsklingen. Inget gnissel från personalen, inget krångel. Det kallar jag bra service! Alla kan ha otur och få en vara av sämre kvalitet, men inte alla hjälper sedan en med ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0