Organiserat kaos i sovrummet

Det mesta av min söndag gick åt till att städa och organisera i våra garerober. Och det behövdes!
I detta ingick förståss en mysig tripp till IKEA med mamma. Jag behövde en del förvaring och så snubblade jag såklart över lite annat jag bara var tvungen att ha, mer om detta i ett senare inlägg...
 
Förvaringen på hyllan i sovrumsgarderoben har bytts ut. Jag är ett stort fan av IKEAs KASETTE lådor.
Före
Före. Alla täcken och kuddar tog upp en ganska stor plats...
Efter
Efter. Nu känns det som att det är ordning och lätt att hitta och komma åt. Till och med plats över!
Alla täcken och kuddar i praktisk förvaring under sängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0