Jeans till tygpåsar

Jag har börjat på en lätt utrensning i min garderob.
Jag hittade bland annat två par jeans som dels var alldeles för stora och dels var mycket slitna. Båda har dock varit riktiga favoritjeans och det bar mig emot att bara kasta dem. Men jag har ju ingen användnig av två par trasiga jeans. Eller???
 
Jodå, jag skall sy tygpåsar av dem. Det kan man aldrig ha för många av!
Dessa jeans kommer bli till vars en jeanspåse. Förhoppningsvis hinner jag sy klart dem till helgen. Uppdatering följer

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag sydde nyligen en tygväska av mammas gamla ljusa jeanskjol, vilken blev toppenfin, men tyvärr var nog min symaskin lite för klen för jeanstyg, för du knackar den fasligt... :-/

Svar: Nej, vad tråkigt med symaskinen.Jag såg påsen på din blogg - jättesnygg! Och trevlig blogg du har btw
Ann-Marie

2012-08-24 @ 09:15:03
URL: http://fiasparlatopysslat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0