Bakom tavlorna

De senaste veckorna är det inte bara jag som har pysslat. Min man har knepat och knåpat och snickrat.

I helgen fick han hem nya fronthögtalare till sitt suroundsystem. Mitt krav har varit att det inte skulle störa till utseendet (jag hatar stora, fula högtalare).
Den perfekta lösningen blev tygtavlorna vi har i vardagsrummet.

D har snickrat en ram som tavlorna nu hänger på, så att de kommer ut så långt från väggen att de kan dölja högtalarna. Och eftersom det är tygtavlor försämras inte ljudet. Win - win!

I helgen skall jag klä ramarna så att de smälter ihop lite bättre med tavlorna. Fler bilder kommer då.


Kommentarer
Postat av: Pleu

Smart!

2012-08-15 @ 22:36:05
URL: http://pleu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0