Garn och tid

Något det är stor åtgång på när en filt virkas är garn och tid. Ni i helgen la jag ut de rutor jag virkat de senaste veckorna. Dels för att se hur jag vill ha dem, så jag kan börja virka på dem på filten och dels för att veta hur mycket garn det kommer att gå upp. Jag har virkat upp ett nystan av varje färg, så jag kan utifrån det räkna ut hur mycket garn jag behöver för att få filten i önskad storlek.
Det blev en vända till Stoff och Stil i helgen för att kompletera med mer garn så att filten kan uppnå önskad storlek.


Kommentarer
Postat av: Annika

Spännande. Hoppas att det kommer en bild snart! ;)

2012-04-25 @ 12:22:11
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com
Postat av: A!

Det var tanken att det skulle komma en bild igår, men jag har lite problem att ladda upp bilder från mobilen. Bild kommer till helgen :)

2012-04-25 @ 13:04:48
URL: http://pysslande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0