Pimp my friggebod

I veckorna bor jag i en friggebod i Halland, under helgerna i en 3a i Malmö. Jag veckopendlar alltså till mitt job. Mest pysslar jag på helgerna i Malmö och det mesta pysslet stannar kvar där. Hemtrevnaden är alltså total på helgerna :)
Det senaste taget har jeg blivit mer och mer varse hur tråkigt det har sett ut i friggeboden.
Senast jag var på IKEA hade de 40% rea på alla tyger! Helt fantastiskt! Jag har länge gått och spanat på ett tyg jag gillar, men inte riktigt kommit på något användningsområde. Tills nu!
Nu har det fått pryda en helvägg i min lilla stuga. Och vad gladare och finare det blev

före

och efter


Kommentarer
Postat av: Sös

Mycket snyggare MED IKEA än utan.

Jag är med i Ingvars fan-club jag med!

2011-06-30 @ 12:00:14
URL: http://nal-o-trad.blogspot.com/
Postat av: A!

Ja, vad skulle man göra utam IKEA?? ;)

Mitt hem skulle iaf vara bra mycket tråkigare

2011-06-30 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0