Äntligen!

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått en ny TV-bänk/mediaförvaring.
Vi har diskuterat detta LÄNGE här hemma, kan ni tro.
Den gamla lösningen har följt med från mitt flickrum och genom alla flytter och mest fått finnas kvar för att den funkade, estetiken hade inget med valet att göra :)
Men nu åker den!
Igår skruvades den nya ihop, och det blev sååååå fint. Jag är så nöjd med resultatet.
Och jag lyckades övertala mannen om att alla apparater (utom en), centrerhögtalare mm skall vara inne i skåpet. Det är ju bara att öppna en dörr när man vill använda det, vilket ärligt inte är så ofta.


Före...



och efter

Förhoppningsvis blir det lite minder högtalare med tiden med. Tanken är då att ett par mindre högtalare kan döljas bakom de två tygtavlorna på väggen utan att ljudet dämpas, eftersom det bara är tyg framför.

Nu döljs allt inne i skåpen istället


 


Kommentarer
Postat av: Sös

Niiiiiice!

2011-07-04 @ 09:18:43
URL: http://nal-o-trad.blogspot.com/
Postat av: A!

I like it alot :)

2011-07-07 @ 08:33:49
URL: http://pysslande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0