Väskor

Har inte riktigt haft tid att pyssla på ett tag nu. I helgen har jag varit ledig och då passade jag på att ta igen lite försummad pyssletid.

Har haft lite olika idéer om olika väskor och tygkassar jag ar velat sy och har testat några av dem i helgen.
Då jag bor i en lite mindre stad är utbudet här begränsat, så just nu väntar jag på en beställning från Stoff och Stil så jag kan göra klart några ofärdiga projekt.

Då jag inte är van att sy väskor och dyl. ville jag prova mina idéer innan jag sätter saxen i de "riktiga" tygerna. För ett tag sedan, vid ett besök på IKEA sålde de hela rullar av utgående tyger. Tokig som jag är, var jag säklart tvungen att ha en rulle.. Sambon tittade mycket misstänksamt på den. Men nu har den kommit väl tillpass. Troligen kommer jag med tiden att ha en hel kollektion med matchande saker i detta tyg. Det är nog inte sista gången ni ser det här på bloggen ;)


En lite mindre tygpåse blev det...


... och en lite större.


Och så handväskan som väntar på de sista delarna.


Det var inte så lätt att fota insidan, men lite fickor är vad som döljer sig där.

Fler bilder kommer så snart väskan är färdig.

Kram!
/A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0