Välkommen till min nya blogg!

Efter en del påtryckningar har jag äntligen bestämt mig för att starta en blogg. Så får vi se hur flitig jag blir på att uppdatera den...

Jag har länge tyckt att jag inte har något som jag känner behov av att blogga om, men efter att jag själv har blivit flitig läsare av diverse bloggar, är jag bered att ge det hele ett försök. Så varför inte blogga om allt pyssligt jag sitter och myser med i min soffa och framför symaskinen? Det är i alla fall det jag tänker göra.
Och kanske kommer en och annan rad från vardagen in här också :)

Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: Sös

Seeeejt! Du inspirerer mig til at faktiskt starte den blog jeg har tänkt meget på at starte. Jeg gör det!

Tak! / Sös

2010-01-04 @ 14:02:18
Postat av: Anonym

Aj, hvor sejt! Gläder mig til at se og läse den. Nu bliver jeg ju helt inspireret til at selv skrive mere også!

1000 knus til dig Sös!

2010-01-04 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0