Pimpade dokumentsamlare och lådor

Jag tycker om att pyssla och fixa och tycker om när saker i mitt hem passar ihop och matchar. När vi tapetserade om blev det en hel del tapet över, eftersom våra väggar har precis rätt längs för att det ska bli nästan hel hel längd tapet över på varje rulle när tapeten behöver mönsteranpassas. Så jag bestämde mig för att använda en del av tapeten till att klä dokumentsamlare och lådor jag har i min stora bokhylla.

Dokumentsamlarna fick dessutom en liten ruta i klarplast som man kan sätta en lapp i så man vet vad som finns i dokumentsamlaren. Dessa har jag satt fast medhjälp av en limpistol (min favorituppfinning, ja mer behövs det inte för att imponera på mig :) ).





Gamla lådor och skokartonger kan få helt nytt liv med lite tapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0