Nya kuddar

Har precis sytt färdigt dessa fina kuddar. Jag är helnöjd med resultatet!
Använde IKEAs tyg SUSANNA med cirkelmönster.
Jag älskar att fixa i mitt hem och har hela tiden en massa nya projekt igång. Jag kan bli aldeles lyrisk av hur mycket man kan förändra med bara små medel.


För visst blir det stor skillnad bara av att byta fodralet på en kudde?


Före


och efter...

Lillkisen sov så sött i soffan, så hon fick vara med på bilderna med. För väcka henne när hon äntligen sover, vill jag inte :)

Håller på att fixa ihop en liten tavla av tyget jag har använt till kuddarnad, tillsammans med SUSANNA med triangelmönster, men då det är så mycket linjer i båda tygerna måste jag få det exakt rakt innan den kommer upp på väggen. Bilder på denna kommer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0