Kuddar till sovrummet

Min sambo säger att jag är besatt av kuddar... Jag tycker bara att det är en så trevlig inredningsdetalj och att det är en väldigt simpel sak att byta ut när man blir trött på dem. Och sätter man en dragkedja i är det ju bara att byta fodralet när hellst man vill och så tar det ingen plats alls att stoppa undan det till nästa gång man vill ha det framme igen. I like!

Dessa gjorde jag av tyg från Stoff och Stil. De avlånga var lite pilligare att få ihop. Den är gjord i två lager tyg och det yttersta är ett stickat tyg, som gärna ville dra sig på alla håll samtidigt som man syr i det. Men med en del pill och tålamod gick det tillslut.






Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt!!



Tack för inspirationen.

Mvh M

2010-01-22 @ 16:50:44
URL: http://pysselochinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0